Přemýšlíte, jak ovlivní chod Vaší společnosti, návrat takzvaně do normálu? Nemyslíme tím možná, ani tak úplně k tomu, co jsme měli za normální před startem COVID-19. Máme spíše na mysli okamžik, který se pravděpodobně stane ještě v letošním roce.
Co konkrétně může nastat:
- stát přestane s vysokou pravděpodobností podporovat a vyrovnávat nájmy, výplaty a další náhrady, protože asi nelze do nekonečna prohlubovat státní deficit
- banky začnou intenzivněji vymáhat své peníze, například tzv. zesplatní úvěry, protože došlo k propadu obratů a nebudou naplněny podmínky těchto úvěrů
- atmosféra solidarity začne ztrácet na intenzitě, tedy pokudti ještě po více jak roce má šanci na existenci
Katastrofické scénáře? Proč přispíváte ke zhoršování nálady?
To určitě nechceme, proto přicházíme s nabídkou řešení!
Máme ve zvyku hledat způsoby a nikoliv argumenty proč to či ono nejde.
Pokud tedy máte pochybnosti, zda podobné scénáře budete muset řešit i vy, je zde pro Vás projekt NASKLAD.CZ Projekt, pro který se nám podařilo získat celou řadu profesionálů v logistice.
My v NASKLAD.CZ vidíme příležitost jak ušetřit velkou porci nákladů ve firmě v principu sdílení kapacit.
Není čas dále otálet, začněte šetřit náklady na chod skladů a optimalizací zásob.
- Musím platit nájem vlastních skladů, techniky, technologií, náklady na personál, když můžu platit pouze náklady na skutečné a předem spočítatelné položky?
- Proč si nechávám ve skladu zásoby bez pohybu, zabírající místo a ještě vážou kapitál?
Zkuste si odpovědět na tyto vlastně základní otázky z pohledu skladové logistiky a financí.
Na co se vlastně zaměřit?
Jen málokterý podnikatelský subjekt dokáže naplnit svůj sklad na 100%, snad jen s výjimkou logistických profesionálů. Co to znamená? Vždy platím něco navíc. Pokud ale využijeme sdílené skladování, můžeme jít i dál. Rozdělit skladovou zásobu na dva nebo i více dílů a podle skladby odběratelů nebo dodavatelů si vybrat polohu skladů. Šetřím tedy nejen za skladování, ale i za dopravu.
Dalším parametrem, který ovlivňuje náklady a tedy efektivitu podniku je personální obsazení skladu. I při nejlepším plánování a kontrolování, lze jen obtížně každého pracovníka ideálně vytížit. Tento parametr je o to více významný pokud Váš sortiment podléhá zásadně sezónním vlivům.
Když Vám firma zrovna nešlape a chcete jí znovu roztlačit k maximálnímu výkonu, tak personál skladu má obvykle několika týdenní „skluz“ v náběhu na optimální výkon. Určitě to znáte, jak se těžko „najednou vyžaduje“ opět plný výkon.
Řešení k debatě
Pokud svěříte vaší logistiku profesionálům a kapacity budete sdílet, nebude Vás toto zajímat. Vy budete pouze kontrolovat, jestli je všechno v pořádku a platíte jen za odvedenou intenzitu, kterou si s partnerem nastavíte.
Takovou změnou si zajistíte čas na obchod, nebudete řešit, jak Vaše těžce vydobyté objednávky uskutečnit až k zákazníkovi. Nebudete ráno vstávat s myšlenkou, jestli přišli všichni do práce a kde se rozbilo vaše auto.
Argumentů, proč skladovat sdílenou logistikou je hodně, navíc rady a kalkulace přechodu na jiný sklad jsou zcela zdarma.
Pokud Vás myšlenka sdílení logistických kapacit oslovila, jsme tu my NASKLAD.CZ pro Vás.
Jsme připravení být v tom s Vámi!
Tým NASKLAD.CZ